02-5661441

מאמרים | האטרקציות שחייבים לעשות בשנה הבאה

שנה שהסתיימה היא הזדמנות נהדרת להיזכר בכל החוויות והאירועים המיוחדים שחלפו, ולהזכיר לעצמנו שהדברים הקטנים ושוברי השגרה האלה - הם בדיוק הדברים שנותנים את הטעם לחיים. חשבנו שיהיה נחמד להציע לכם עוד כמה דברים מיוחדים ומעניינים שלא תרצו לפספס.

להסתכל על הרחוב מזווית אחרת
כשאנחנו חיים באותו המקום במשך תקופה אנחנו מתרגלים להסתכל עליו מנקודת מבט מסוימת, ופתאום כל הרחובות האורבניים נראים לנו בדיוק אותו הדבר. אבל ממש מתחת לאף אפשר למצוא הרבה אטרקציות, חוויות ומקומות מעניינים. יש הרבה דרכים לרענן את נקודת המבט שלנו, למשל לבקש המלצות מחברים או פשוט להצטרף לסדנאות וסיורים באזור. כל מה שצריך לעשות זה רק לחפש את סיור הגרפיטי, האוכל, המוזיקה, האומנות או ההיסטוריה הקרוב אליכם, ולבחור בתחומי העניין שלכם.

לבקר במקומות חדשים
לא תמיד (בעצם רוב הזמן) אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לטוס לחו"ל, אבל החדשות המשמחות הן שיש בתוך ישראל הרבה מאוד אתרים ומקומות שכדאי מאוד לבקר בהם. למשל ראש הנקרה או שמורת תל דן בצפון, אינספור שמורות ומסלולים בדרום הארץ, ואפילו בתוך ירושלים מסתתרות כמה פנינים. אחת מהן היא טחנת הרוח, מתחם שכולל בתוכו היסטוריה מרתקת לצד פעילויות אטרקטיביות כמו הפעלות לילדים, פארק בריחה ועוד. משם תוכלו להמשיך לסיור בעיר העתיקה או לצאת למסלולי טיול בהרי ירושלים.

לנסות טעמים חדשים
עולם הקולינריה הישראלי עובר תהפוכות, ובכל זאת יש בשנים האחרונות פריחה אדירה בכל מה שקשור לתרבות האוכל. הפריחה הזו באה לידי ביטוי במגוון יוזמות פרטיות, כמו אנשים שהחליטו להקים מבשלת בירה או וויסקי, או אנשים שמעבירים סדנאות בנושאים שונים, וכמובן יש גם מגוון ענק של סיורים קולינריים כמעט בכל רחבי הארץ. חלק מהסיורים מתמקדים רק בקולינריה, חלק משלבים בתוכם עוד כל מיני נושאים. 

לנסות תחביבים חדשים
כשהיינו ילדים יכולנו ללכת לחוג אחרי הצהריים כדי ללמוד לנגן, לצייר או לשחק כדורגל. אבל היום בתור אנשים מבוגרים זה נראה כאילו ההזדמנות הזו אבדה לנו, אבל האמת היא שזה ממש לא נכון. גם בתור מבוגרים יש כל כך הרבה אפשרויות כדי לנסות תחביבים חדשים. קורסי צילום, ציור, בישול, נגרות, אומנויות לחימה וכמעט כל דבר אחר שתעלו על דעתכם, זמינים כמעט בכל עיר ובכל אזור בארץ. זה בדיוק הזמן ללכת ולהגשים חלום.

להקדיש זמן למשפחה ולחברים
אם אתם מרימים גבה ותוהים איפה כאן האטרקציה, ובכן, האנשים הכי חשובים לנו הם האטרקציה האמיתית בחיים שלנו. תנצלו את הזמן לבילוי רגוע בבית, טיול בחיק הטבע או חדר בריחה. אנחנו מבטיחים שתודו לנו אחר כך.

בואו ליום כיף בטחנת הרוח
בחרו את אחת מהאופציות ואנחנו נחזור אליכם בהקדם.
מאשר/ת דוא"ל
תודה על פנייתכם
שלום לך,
ההודעה התקבלה במערכת.
נחזור אליכם בקרוב בשעות הפעילות של המשרד.
בברכה
צוות מתחם טחנת הרוח
השותפים שלנו
משרד העליה והקליטה
הרשות לפיתוח ירושלים
תודה שפניתם למתחם טחנת הרוח!
שעות המענה הטלפוני בימים א'-ה', בין השעות 9:00-16:00
**אין מענה לפניות חדשות בסופי שבוע וחגים**
אתם מוזמנים להשאיר הודעה במענה האנושי 02-5661441 או במייל [email protected], ונשמח לחזור אליכם במהלך שעות הפעילות
​תודה!